Reklamacje i zwroty

  1. Składanie reklamacji

Wszystkie wysyłane do Państwa przesyłki są starannie zapakowane. Każdy aparat słuchowy jest wysyłany przesyłką ubezpieczoną. Przy odbiorze należy sprawdzić czy dostarczony towar jest zgodny z zamówieniem oraz czy nie posiada uszkodzeń mechanicznych. Kurier ma obowiązek poczekać na sprawdzenie przesyłki. Jeżeli zauważą Państwo, że przesyłka lub zawartość jest uszkodzona proszę sporządzić "Dokument Reklamacji" dostawcy.

Jeżeli wykryją Państwo uszkodzenia opakowania lub zawartości po wyjściu kuriera, niestety "uszkodzenie przesyłki" ani "reklamacja"  nie zostaną uznane.

Przed wysyłką zawsze sprawdzamy każdy produkt pod kontem technicznym. Gdyby jednak po otrzymaniu zamówionego produktu wykryli  Państwo wady techniczne prosimy o wypełnienie formularza reklamacji i odesłanie na adres:

AS-Medica Centrum Aparatów Słuchowych

Ul. Sportowa 4/21

55-200 Oława

UWAGA. Do wad technicznych nie zaliczamy rozbieżności kolorów wynikających z różnic w odwzorowaniu ich przez ustawienia monitorów w komputerach, tabletach lub smartfonach.  Nie zaliczamy także wad powstałych na skutek niezgodnego z instrukcją użytkowania produktów.

Do rozpatrzenia reklamacji wymagany jest oryginał bądź ksero dowodu zakupu. Opakowanie zawierające reklamowany produkt musi zawierać wszystkie elementy wyposażenia zakupionego produktu. Na reklamację odpowiadamy do 14 dni roboczych od otrzymania formularza wraz z reklamowanym towarem.

Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, sklep sluchonline.pl zwróci koszty odesłania towaru do reklamacji. W przypadku bezzasadnej reklamacji, sprzedający może odmówić pokrycia kosztów odesłania towaru do kupującego. 

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

  1. Zwrot towaru

Według obowiązującego prawa możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od dostarczenia przesyłki. W tym celu należy pobrać formularz odstąpienia od umowy.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy dołączyć do odsyłanego przedmiotu. Dodatkowo można je wysłać drogą pocztową na adres siedziby sklepu, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@sluchonline.pl. 

Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym na adres:

AS-Medica Centrum Aparatów Słuchowych

Ul. Sportowa 4/21

55-200 Oława.  

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będącego wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. 

Pieniądze za zwrócone towary przelewamy Klientom na podane w formularzu zwrotu konto. Zwrot środków następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zwrotu towaru.

 

Formularze:

formularz reklamacji

formularz odstąpienia od umowy